Skip naar navigatie Skip naar inhoud

Cursuscatalogus

 
 
 
meer meer
 
 
 

Geselecteerd op:

Doelgroep: Secretarieel medewerkers

BONtracé Radboudumc

Krijg jij als medewerker veel te maken met oogheelkundige patiënten? Welke zorg geef je deze patiënten? En hoe sluit je aan op de klachten en symptomen van een oogheelkundige patiënt?
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Inwendige specialismen
  • Prijs: € 530.-
  • Vanaf: Geen planning

BONtracé UMC Utrecht

Krijg jij als medewerker veel te maken met oogheelkundige patiënten? Welke zorg geef je deze patiënten? En hoe sluit je aan op de klachten en symptomen van een oogheelkundige patiënt?
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Inwendige specialismen
  • Prijs: € 520.-
  • Vanaf: Geen planning

BONtracé UMCG

Krijg jij als medewerker veel te maken met oogheelkundige patiënten? Welke zorg geef je deze patiënten? En hoe sluit je aan op de klachten en symptomen van een oogheelkundige patiënt?
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Inwendige specialismen
  • Prijs: € 520.-
  • Vanaf: Geen planning

Communiceren met impact

Tijdens de module Communiceren met impact ontdek je hoe jij communiceert en wat de impact daarvan is op de ander is. Je ontdekt dat als jij je anders opstelt, de ander zich ook anders gaat gedragen. Je leert daarmee je invloed te vergroten en je boodschap beter over de bühne te krijgen.
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Persoonlijk leiderschap
  • Prijs: € 150.-
  • Vanaf: Geen planning

Gastvrijheid - gastgericht communiceren aan de telefoon en balie

In deze eendaagse training leer je hoe je gastgericht omgaat met patiënten, en bezoekers en collega’s van het Radboudumc. De uitgangspunten van gastgerichtheid binnen het Radboudumc zijn hierin leidend.
Voorafgaand aan de training ontvang je informatie en een voorbereidende opdracht. Ook word je gevraagd voorbeelden rond dit thema uit je eigen werkpraktijk te verzamelen. Met deze voorbeelden ga je aan de slag in de training.
Tijdens het eerste deel van de training krijg je op interactieve wijze voorbeelden en inzichten aangereikt en oefen je met deelvaardigheden zoals luisteren, doorvragen, samenvatten, omgaan met emoties, aanspreken etc.
In het tweede deel wordt gewerkt met een trainingsacteur en simuleer je situaties uit de praktijk.

  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Communicatie en samenwerking
  • Prijs: € 0.-
  • Vanaf: Geen planning

Gastvrijheid - hospitality English (Radboud in'to Languages)

Als receptie- of polimedewerker heb je vaak als eerste contact met anderstalige patiënten en gasten van het ziekenhuis. Wil je die bezoekers graag in het Engels te woord staan? Dan kun je een training Hospitality English volgen om uw spreekvaardigheid heel gericht te verbeteren. Naast begroetingen, het beantwoorden van vragen en het geven van instructies oefen je ook met algemene beleefdheidsformules en small talk.
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Communicatie en samenwerking
  • Prijs: € 435.-
  • Vanaf: Geen planning

Gastvrijheid - interactieve video voor frontmedewerkers (balie, poli, ontvangst, beveiliging)

Met deze interactieve video maak je kennis met de 5 principes van gastvrijheid in het Radboudumc en welk gastvrij gedrag hierbij hoort. De video bestaat steeds uit drie keuzemomenten met daarbij behorende feedback. Na ieder keuzemoment kiest de kijker ervoor om een ander antwoord te kiezen of door te gaan. De film is gefilmd vanuit het perspectief van de kijker en daardoor zijn situaties herkenbaar en de impact het grootst.  
  • Soort: e-learning e-learning
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Communicatie en samenwerking
  • Prijs: € 0.-
  • Vanaf: Geen planning

Gastvrijheid: teamtraining

Ben jij het gezicht van het Radbudumc, in het eerste contact en dus in de beleving van onze gasten: patiënten, hun naasten en medewerkers?
Dan kun je met deze training je gastvrijheid nog verder verbeteren.
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Communicatie en samenwerking
  • Prijs: € 0.-
  • Vanaf: Geen planning

Het EPD - Patiënt DBC's en Zorgactiviteiteninvoer

Het EPD is een geïntegreerd systeem waar medewerkers tijdens het werk in het Radboudumc gebruik van maken. Deze e-learning legt uit hoe je DBC's van een patiënt kunt inzien, hoe je zorgactiviteiten aan een DBC kunt koppelen en ontkoppelen, hoe je een nieuwe DBC kunt aanmaken en hoe je zorgactiviteiten invoert.
  • Soort: e-learning e-learning
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: E-learning
  • Prijs: € 0.-
  • Vanaf: Geen planning

Hoe voer ik een waardevol feedback gesprek?

Hoe voer ik een waardevol gesprek over gedrag dat ik als lastig ervaart?
Na het volgen van deze training heb je een verdiepingsslag gemaakt in het herkennen van gedrag van jezelf en anderen. Je hebt vaardigheden geleerd en uitgebreid geoefend die je in staat stellen om onder spanning het gedrag en emotie van de ander te herkennen en daar effectief op aan te sluiten.
  • Soort: klassikaal klassikaal
  • Doelgroep: Secretarieel medewerkers
  • Thema: Communicatie en samenwerking
  • Prijs: € 150.-
  • Vanaf: Geen planning
1 2